بررسی انواع بند ساعت هوشمند

بند ساعت هوشمند

در دنیای امروزی با پیشرفت تکنولوژی، وسایل خیلی زیادی تولید شد. برای باور این حرف کافیه گوشی های الان را به نسبت 10 سال پیش مقایسه کنید تا متوجه این تغییر بشوید. حالا گوشی های امروزی خیلی پیشرفته تر شدند و برای آن ها وسایلی مانند هدفون های بلوتوثی، ساعت های هوشمند و… تولید شده که بتوانید تمام این امکانات را داشته باشید. ساعت های هوشمند بند های خیلی زیبا و باحالی دارند. در این مقاله قرار است درباره انواع بند ساعت هوشمند صحبت کنیم.

بررسی انواع بند ساعت هوشمند

ساعت هوشمند ها به صورت پیش فرص یک بند دارند. معمولا این بند ها طراحی ساده ای دارند و هم رنگ ساعت هستند. ولی خیلی از ما ها دوست داریم تا بند ساعتی که داریم دارای طراحی خاص تر یا یک رنگ دیگه باشه.

خیلی از جاها این بند ها را موجود دارند. اما معمولا برای اینکه همون چیزی که دوست دارید را بتوانید بخرید باید خیلی دنبال این کالا بگردید. این بند ها به صورت کلی به چهار دسته تقسیم می‌شوند که در ادامه مقاله به انواع بند ساعت هوشمند اشاره خواهیم کرد.

بند پلاستیکی

بند های پلاستیکی همون بند هایی هست که اول کار روی ساعت شما قرار دادند. این بند ها از لحاظ کیفیت، کیفیت بالایی نداره و خیلی زود از حالت سالم بودن خود در میاد. اما معمولا تنوع رنگی این بند ها خیلی زیاده و از لحاظ قیمتی نیز به صرفه تر از بند های دیگه است.

البته به تازگی تلاش کردند تا این بند ها را به صورت رنگ مات هم استفاده کنند تا ظاهری زیبا تر پیدا بکنه. از نظر من مدل رنگ مات این بند ها جذابیت بیشتری نسبت به حالت ساده آن دارد.

بند سیلیکونی

بند های سیلیکونی شباهت خیلی زیادی به بند های پلاستیکی دارد. اما از لحاظ کیفیت واقعا چند رده بالاتر از اون مدل قرار میگیره. شاید تا حالا قاب های سیلیکونی را دیده باشید. از لحاظ کیفیت مانند قاب های سیلیکونی است و ظاهری خیلی جذابی هم دارد.

بعضی از این مدل ها به صورت آهنربایی کار میکنه. مثلا وقتی از ماشین پیاده میشید این بند ها ممکنه به بند ماشین گیر بکنه. از لحاظ ظاهر واقعا جزو قشنگ ترین بند های توی بازاره؛ ولی باعث میشه تا شما همیشه نگران گم شدن آن باشید.

بند فلزی

بند ساعت فلزی

در این دو مدل میخوایم بهترین مدل های بند از لحاظ کیفیت را بررسی بکنیم. شاید بند فلزی و چرمی کمتر دیده شده باشه برای ساعت هوشمند استفاده بشه. بیشتر از این بند ها برای ساعت های عقربه ای استفاده می‌کنند.

خیلی از افراد همچنان ساعت عقربه ای را دوست دارند. اگر شما از بند های فلزی زیبا استفاده بکنید شاید همون حس ساعت عقربه ای را به شما بده؛ در صورتی که ساعتی که دست شما هست هوشمنده. قطعا ساعت شما با این ظاهر خیلی جذاب تر و ارزشمند تر به چشم میاد.

بند چرمی

بند چرمی چیزیه که واقعا خیلی از افراد آن را استقبال می‌کنند. بندی که ظاهری خیلی خوب به ساعت شما میده و از لحاظ کیفیت هم حرف یک را میزنه. بند فلزی ممکنه اگه مراقبش نباشید روش خط بیوفته. اما چرم همیشه از قدیم جزو جنس هایی بود که به همین راحتی آسیب نمیدید. اگر می‌خواستند یک محصول در سالم ترین شرایط ممکن باشه از جنس چرمی براش استفاده میکردن.

در این بخش از مقاله شما را با انواع بند ساعت هوشمند آشنا کردیم. البته باید بهتون بگم که این کاملا ربط به سلیقه شما داره. شما ممکنه بند سیلیکونی را به همه اینا ترجیح بدید قطعا از لحاظ قیمتی بند های چرمی و فلزی، بالاترین قیمت را داره. شاید سلیقه یک مشتری این باشه که بجای یک بند چرمی دوتا بند سیلیکونی بخره و در تایم های مختلف استفاده بکنه.

برای مشاهده بند های موجود در سایت ما، اینجا کلیک کنید

در هنگام خرید بند ساعت هوشمند حواسمان به چه چیز هایی باید باشه؟؟

انواع بند ساعت هوشمند

ساعت وقتی روی دست شما قرار می‌گیره باید ظاهر خوب داشته باشه. اگر شما سایز بند ساعت هوشمند را به درستی نگیرید، در دست شما یا خیلی شله یا اصلا جا نمیشه. خب در هر دو صورت ساعت از لحاظ ظاهری افت پیدا میکنه. پس حتما حواستان به این نکته باشه.

یکی دیگه از مسائل، قطر این بند است. شاید شما کاری که ظرافت بیشتری داشته باشه را ترجیح بدید. اما اگه حواستان نباشه ممکنه یک بند خیلی کلفتی را بخرید که از نظر شما زیبایی خاصی هم نداره. همین مسئله درباره طول بند ساعت هم صدق میکنه و باید حواستان به این مسائل باشه.

حالا این بند ها را از کجا می‌توانیم بخریم. بوم سام یکی از نمایندگی های رسمی سامسونگ است که بند هایی با بالاترین کیفیت را در سایت و فروشگاه خود موجود کرده است. در بخش آخر درباره مزیت های خرید از نمایندگی صحبت می‌کنیم.

مزیت های خرید از نمایندگی

شاید شما به یک فروشگاه بروید و فقط یک رنگ از یک گوشی را داشته باشند. ولی نمایندگی های سامسونگ تمام رنگ های آن را موجود دارند. این مسئله در بیشتر محصولات صدق میکنه.

شما می‌توانید محصولاتی که از نمایندگی مبخرید را تا 30 روز برگردانید. در وسایلی مثل گوشی ممکنه بعد از خرید شاهد آسیب هایی باشید یا یک قطعه به درستی کار نکنه. ولی اگه از نمایندگی خرید کنید قطعا می‌توانید این گوشی را تعویض کنید و ریسک نکنید.

شما در سایت ما می‌توانید انواع بند ساعت هوشمند را مشاهده و در صورت نیاز خریداری کنید.

آیا شما تا حالا از نمایندگی سامسونگ خرید کردی؟ خرید از نمایندگی یک سری آپشن ها دارد که میخوایم با هم بررسی کنیم.

اول اینکه شما از محصولی که میخری هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ قیمت مطمئن هستی. در قدم دوم میخوایم درباره مهم ترین کمکی که نمایندگی به شما میکنه صحبت کنیم.

روش خرید اقساطی

شما هر مقدار از پول گوشی که قصد خرید را دارید را می‌توانید اول پرداخت کنید. البته در نمایندگی رسمی ساسمونگ ما حداقل این مقدار 30 درصد است. سپس برای شما قسط بندی هایی انجام می‌شود تا باقی پول را در ماه های آینده پرداخت کنید. با انتخاب خودتان می‌توانید این اقساط را بین 2 تا 24 ماه تقسیم کنید. اینکار بدون نیاز به ضامن برای شما انجام میشه و فقط کافیه یک دست چک برای اینکار داشته باشید. سپس به همین راحتی شما صاحب یک گوشی می‌شوید و بعد از پرداخت مبلغ اولیه گوشی را تحویل می‌گیرید.

boomsam
ارسال دیدگاه