تصاویر گوشی‌ Galaxy S23 منتشر شد

گوشی‌ Galaxy S23

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، خیلی از شرکت ها تصمیم به تولید گوشی های بروز تر گرفتند. همین امر باعث شد تا شرکت سامسونگ که یکی از شرکت های بزرگ هست هم گوشی های خوبی وارد بازار کند. سامسونگ بعد از سری های زد فلیپ، زد فولد و گوشی های سری S که پرچمدار بودند، بین مردم خیلی محبوب تر شد. اواسط سال 2022 گوشی های زد فلیپ و زد فولد 4 را سامسونگ در بازار عرضه کرد. حالا نوبت به گوشی های جدید سری S رسیده است. گوشی‌ Galaxy S23 جزو محصولاتی است که سامسونگ در ماه های آینده به صورت رسمی معرفی می‌کند.

در این سری از گوشی های جدید سامسونگ نیز، عکس های و مشخصات آن گوشی زودتر لو رفت. البته که بعد از منتشر شدن این گوشی ممکنه تفاوت هایی وجود داشته باشه، اما به صورت حدودی می‌توان گفت مشخصات به صورت درستی منتشر شده است. در ادامه این مقاله قصد داریم این گوشی جدید را به شما معرفی کنیم. پس تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

تصاویر گوشی‌ سامسونگ Galaxy S23

گلکسی S23

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، شایعات نشان دهنده چنین تصویری از گوشی‌ Galaxy S23 سامسونگ هستند. البته این نما از پشت گوشی هست. در ادامه مقاله می‌توانید عکس از باقی جهات این موبایل را نیز مشاهده کنید.

مشخصات داخلی

طبق شایعات، این گوشی در ابتدای سال میلادی بعدی معرفی می‌شود. طبق اطلاعاتی که بدست ما رسیده این تلفن همراه که پرچمدار آینده سامسونگ است، دارای 8 گیگ رم و در دو حافظه 128 و 256 گیگابایت به بازار عرضه خواهد شد. این گوشی هوشمند مانند اکثر پرچمدارهای 2022، از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می‌برد.

این تراشه مانند تراشه قبلی هست؛ اما این نکته نباید فراموش شود که این تراشه بین مردم محبوبیت بسیار زیادی کسب کرده است. سامسونگ برای این تراشه حدود 15 میلیون دلار هزینه کرد. البته که نتیجه هم گرفت و این تراشه خیلی محبوب شد و خیلی از افراد علاقه دارند حتما چنین گوشی داشته باشند.

همانطور که به نظر می‌رسید این گوشی هوشمند 8 هسته طراحی شد. هسته اصلی آن فرکانس ۳.۳۶ گیگاهرتز را تامین می‌کند. سه هسته‌ با فرکانس ۲.۰۲ گیگاهرتز و چهار هسته‌ با فرکانس ۲.۸ گیگاهرتز نیز روی این گوشی طراحی شد. البته این ها چیز دور از انتظاری از شرکت سامسونگ نیست. شرکت سامسونگ پول خوب می‌گیرد و باید محصولات با کیفیت بالا به شما تحویل بدهد. پردازنده‌ گرافیکی Adreno 740 نیز احتمالا در این گوشی قرار گرفته است.

اولین چیزی که انتظار می‌رفت این بود که گوشی‌ Galaxy S23 باید با اندروید 13 وارد بازار شود. همینطور هم شد و به احتمال خیلی بالا این محصول با اندروید 13 وارد بازار می‌شود. البته خبر هایی هست که این گوشی از رابط one ui 5 استفاده کرده است. این رابط تازه در نسخه آزمایشی است و در بعضی کشور ها روی گوشی S22 هم فعال شده است.

اگر درباره رابط one ui 5 می‌خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید روی این نوشته کلیک کنید

گلکسی اس 23

طراحی ظاهری

تفاوت در طراحی ظاهری به اون صورت نسبت به سری قبل به چشم نمیاد. سامسونگ در یکی دوسال اخیر از همه لحاظ خیلی قوی کار کرد. همین باعث شد تا سری های جدید گوشی که معرفی می‌کنه تفاوت های کمی نسبت به سری های قبلی داره.

یکی از چیز هایی که شرکت ها روی آن مانور می‌دهند تا ظاهری بهتر به گوشی خود بدهند، دوربین است. این کار را شرکت سامسونگ هم انجام داده تا بتواند برای مقداری هم که شده ظاهر را تغییر بدهد.

نمایشگر گوشی‌ Galaxy S23 6.1 اینچ می‌باشد. نوع این محصول Dynamic AMOLED 2X با وضوح +FHD است. شما می‌توانید کیفیت بسیار بالایی را در صفحه نمایش این محصول احساس کنید. البته این نمایشگر روی سری قبلی هم بود اما حاشیه دور بیشتر سری جدید باعث شد تا این گوشی ظاهری خاص پیدا کند.

قطعا سامسونگ در سری جدید هم از چند رنگ متفاوت استفاده می‌کند. همین باعث میشه تا مشتری حق انتخاب بالایی داشته باشه و هر رنگی که دوست دارد را بخرد. شرکت سامسونگ رنگ های خاص را خیلی زیبا درآورده است که چشم خیلی از مخاطبان را گرفته است.

باتری

باتری گوشی‌ Galaxy S23 یه مقدار رشد داشت. سری قبلی این گوشی هوشمند 3700 میلی آمپر بود. اما در حال حاضر در این گوشی که ابتدا سال آینده معرفی می‌شود از باتری 3900 میلی آمپر استفاده خواهد کرد. سامسونگ همیشه تلاش کرده تا در قسمت باتری و شارژر از چیز های متعادل تری استفاده کند و استفاده از برق را زیاد بالا نبرد.

این تلفن همراه از شارژر 15 واتی برای شارژ وایرلس و فست شارژ 25 واتی به صورت سیمی استفاده می‌کند. بر خلاف شرکت های دیگر که از شارژر ها با توان بالا استفاده می‌کنند، شرکت سامسونگ همچنان روی این شارژر ها مانور می‌دهد. با این شارژر ها احتمال آسیب گوشی کمتر است.

این شارژر ها قابلیت دارند تا گوشی شما را در زمان یک ساعت شارژ کامل کنند. بسته به استفاده شما این گوشی شارژ نگه میدارد. ولی اگر به صورت مدام با این گوشی بازی کنید پیش بینی شده این گوشی تا 5 الی 6 ساعت شارژ را نگهداری کند.

دوربین

روی کاغذ تفاوتی بین دوربین گوشی S23 و S22 نیست. سنسور اصلی‌ این گوشی هوشمند 50 مگاپیکسل با لرزشگیر اپتیکال خواهد بود و با دوربین‌ 12 مگاپیکسلی اولترا واید و 10 مگاپیکسلی تله‌ فوتو همراهی می‌شود. اما احتمال اینکه بعد از معرفی تفاوت هایی داشته باشد خیلی زیاد است. به هر حال شرکتی مثل سامسونگ همیشه تلاش میکنه تا رشد محصولات خود را به جهانیان نشان دهد.

جمع بندی

شاید تفاوت های زیادی میان سری جدید که در دی ماه معرفی می‌شود با سری قبلی نباشد، اما خیلی از طرفداران سامسونگ دوست دارند این گوشی را در سریع ترین زمان ممکن داشته باشند.

سایت بوم سام یکی از سایت هایی هست که نمایندگی رسمی شرکت سامسونگ را دارد. هر وقت این محصول معرفی بشود شما از چند روز بعد می‌توانید آن محصول را در سایت ما پیدا کنید. روی کلمه بوم سام کلیک کنید تا وارد سایت ما شوید.

 

boomsam
ارسال دیدگاه