قاب گوشی سامسونگ

در زمان قدیم از گوشی های دکمه ای استفاده میشد. این گوشی ها به دلیل استفاده از وسایل خیلی محکم هیچ وقت آسیب نمیدید. اما الان با پیرفت تکنولوژی تلفن های همراهی وارد بازار شده که دارای ظرافت و طراحی های خاص هست. برعکس زمان قدیم این گوشی امکان آسیب پذیری بالایی داره. برای این گوشی ها بهتره از قاب و گلس استفاده کنید تا از هر آسیبی جلوگیری کنید. گوشی های قدیمی با افتادن آسیب نمیدید اما گوشی های الان ممکنه بعد از افتادن ال سی دی آن آسیب ببینه. قاب گوشی سامسونگ برای تمام افرادی که گوشی سامسونگ دارند نیازه و باید استفاده بشه تا گوشی که دست شما هست و قیمت بالایی دارد آسیب نبینه.

درباره قاب گوشی سامسونگ

قاب های گوشی برای تمام مارک ها و مدل ها موجود شده است. شما با مراجعه به فروشگاه ها می‌توانید این قاب را خریداری کنید و از آن استفاده کنید. به دلیل تورم هایی که در بازار وجود دارد باید تمام وسایل مراقبتی برای گوشی خود را بخرید تا از آسیب دور باشه.

اگر گوشی که شما دارید آسیب ببینه و شما بخواید یدونه مثل همون گوشی را بخرید شاید باید 20 الی 30 میلیون هزینه کنید. این هزینه خیلی زیاد است و وقتی گوشی شما سالم است دیگر نیاز به اینکار نیست و از هزینه جلوگیری می‌کنه.

قاب گوشی سامسونگ مدل های مختلفی در بازار دارد. یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین قاب های موجود در بازار، قاب سیلیکونی است. این قاب شکل متفاوتی به نسبت باقی قاب ها دارد. علاوه بر آن مزیت هایی نسبت به بقیه قاب ها دارد که در ادامه مقاله درباره آن صحبت خواهیم کرد.

قاب سیلیکونی

الان مدل های قاب گوشی خیلی در ایران زیاد شده است. به طور مثال شما اگر به بازار بروید می‌توانید حداقل 10 مدل قاب مختلف برای گوشی خودتان پیدا کنید. برای خیلی از افراد ظاهر قاب اهمیت بالایی دارد. اما چیزی که در هنگام خرید قاب بیشتر باید حواسمان بهش باید اینه که این قاب در برابر ضربات تا چقدر از آسی دیدگی گوشی جلوگیری میکنه.

این حرف را احتمالا همه قبول دارید که خود گوشی ظاهری زیبا تر به نسبت قاب ها دارند. خب اگر شما از قاب با کیفیت پایین استفاده کنید که از آسیب ها جلوگیری نکنه، بهتره بگم اصلا چرا باید از قاب استفاده بکنید؟

قاب های سیلیکونی از چند سال پیش وارد بازار شدند. این قاب ها محبوبیت بسیار زیادی بین تمامی قاب های موبایل دارند. جنس مات این قاب ها باعث شد تا هر کسی دوست داشته این مدل قاب را روی گوشیش بندازه.

این مدل قاب یکی از تنها مدل هایی هست که علاوه بر ظاهر جذابی که داره، به خوبی نیز از گوشی مراقبت میکنه. شما در تصویر پایین می‌توانید چند مدل از این قاب ها را مشاهده بفرمایید.

طراحی ساده و زیبا

تمام قاب های سیلیکونی خیلی طرح ساده و جذابی دارند. به طور مثال تمام قاب هایی که برای گوشی شما وجود دارند دارای طرح و یا حتی یک لوگو یا یک نقاشی هستند. اما قاب سیلیکونی بدون هیچ طرحی برای گوشی شما طراحی شده است. کل این قاب یک رنگ است و نهایتا مارک گوشی شما پشت این قاب نوشته شده است.

شاید در دید اول این قاب خیلی ساده به نظر برسه؛ اما باید اینو بهتون بگم که این مدل قاب ها کمتر دل شما را میزنه. شما می‌تونید از این قاب بیشتر استفاده کنید بدون اینکه از این قاب خسته بشید.

شاید این مدل قاب طراحی خیلی شلوغی نداشته باشه، اما دست شما را در انتخاب رنگ خیلی باز گذاشته است. اگر گوشی شما یک گوشی رند بازار باشه شما رنگ های متنوعی از این قاب را برای گوشی خودتان پیدا می‌کنید. واقعا شاید بگم 30 رنگ قاب برای گوشی شما طراحی شده کم نگفتم.

این رنگ ها یک مزیت دیگه به نسبت رنگ باقی قاب ها دارد. رنگ قاب گوشی سامسونگ مدل سیلیکونی خیلی جذاب است. تفاوت های زیادی بین رنگ های این مدل قاب و قاب های دیگه پیدا میشه. رنگ هایی که در قاب های سیلیکونی استفاده میشه خیلی محبوبه و به دلیل اینکه یک مقدار مات هم هست بیشتر به دل مشتریان میشینه.

مراقبت بهتر

دلیلی مهم تر از ظاهر برای استفاده قاب، کیفیت بهتر است. شما هم دوست دارید قابی که استفاده می‌کنید به درستی از گوشیتون محافظت کنه. این دقیقا کاریه که قاب سیلیکونی به نسبت باقی مدل قاب ها بهتر انجام میده.

امروزه بیشتر گوشی های دوربین های خیلی خوبی دارند. البته که ضعف این دوربین ها احتمال آسیبی است که بسیار بالا رفته است. این دوربین ها به دلیل برآمدگی که به بیرون دارند ممکنه هر لحظه آسیب ببینه.

مراقبتی که این قاب از دوربین میکنه، شاید هیچ قاب دیگری انجام نمیده. بیشتر قاب های گوشی سامسونگ مدل سیلیکونی از دوربین به خوبی محافظت میکنند. این قاب مدلی طراحی شد که روی دوربین را می‌پوشاند اما نه به صورت کامل. قاب سیلیکونی مانند یک نوار دور دوربین چرخیده که به خوبی از دوربین مراقبت میکنه. حتی اگر گوشی از دست شما به سمت دوربین بیوفته، این نوار به خوبی از دوربین محافظت میکنه و امکان آسیب را پایین میاره.

برای خرید قاب های سیلیکونی به صورت آنلاین، اینجا کلیک کنید

مزیت های نمایندگی

نمایندگی های سامسونگ همیشه تمام محصولات شرکت سامسونگ را موجود دارند. جدید ترین محصولات شرکت سامسونگ بعد از چند روز باید در نمایندگی موجود شوند. شاید شما به یک فروشگاه بروید و فقط یک رنگ از یک قاب را داشته باشند. ولی نمایندگی های سامسونگ تمام رنگ های آن را موجود دارند.

علاوه بر تمام این ها شما می‌توانید محصولاتی که از نمایندگی میخرید را تا 30 روز برگردانید. در وسایلی مثل گوشی ممکنه بعد از خرید شاهد آسیب هایی باشید یا یک قطعه به درستی کار نکنه. ولی اگه از نمایندگی خرید کنید قطعا می‌توانید این گوشی را تعویض کنید و ریسک نکنید.

آیا شما تا حالا از نمایندگی سامسونگ خرید کردی؟ خرید از نمایندگی یک سری آپشن ها دارد که میخوایم با هم بررسی کنیم.

شما از محصولی که میخری هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ قیمت مطمئن هستی. یعنی پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت را می‌توانید با خرید از نمایندگی تجربه کنید.

قاب گوشی سامسونگ فروش بسیار بالایی دارد و بیشترین فروش آن متعلق به قاب های سیلیکونی است. شما می‌توانید وارد سایت ما شوید و هر قابی که دوست دارید را برای گوشی خودتان انتخاب کنید.

روش خرید اقساطی

شما هر مقدار از پول گوشی که قصد خرید را دارید را می‌توانید اول پرداخت کنید. البته در نمایندگی رسمی ساسمونگ ما حداقل این مقدار 30 درصد است. سپس برای شما قسط بندی هایی انجام می‌شود تا باقی پول را در ماه های آینده پرداخت کنید. با انتخاب خودتان می‌توانید این اقساط را بین 2 تا 24 ماه تقسیم کنید. اینکار بدون نیاز به ضامن برای شما انجام میشه و فقط کافیه یک دست چک برای اینکار داشته باشید. سپس به همین راحتی شما صاحب یک گوشی می‌شوید و بعد از پرداخت مبلغ اولیه گوشی را تحویل می‌گیرید.

 

 

boomsam
ارسال دیدگاه