تبلت سامسونگ S8 چقدر با سری قبلی خود فرق کرده است؟

تبلت سامسونگ S8

با پیشرفت تکنولوژی، تمام لوازم شرکت سامسونگ از لحاظ کیفیت و ظاهر بهتر شد. شاید اگر 10 سال پیش به کسی می‌گفتید یک گوشی می‌تواند از لحاظ قدرتی با یک کامپیوتر یا لپتاپ برابری کند، فکر می‌کردند شوخی می‌کنید. چیزی که امروزه پیشرفت خیلی زیادی داشته، گوشی و تبلت ها بودند. سامسونگ در تولید این وسایل حرف اول را در جهان میزند. تبلت های سامسونگ امروزه حرف اول را می‌زنند. در این مقاله قصد داریم تا تبلت سامسونگ S8 را با نسل قبلی خود مقایسه کنیم.

تبلت سامسونگ S8 چقدر با سری قبلی خود فرق کرده است؟

تبلت سری S سامسونگ محبوبیت خیلی زیادی دارد. کانفیگ تبلت های سری S سامسونگ به نسبت تبلت های موجود در بازار، خیلی قوی است. شاید اگر بگیم این تبلت جزو بهترین تبلت های بازاره، اشتباه نگفتیم. S8 رشد خیلی زیادی نسبت به سری قبلی خود یعنی S7 داشته است. در این قسمت از مقاله این دو تبلت را از همه لحاظ با هم بررسی می‌کنیم.

حافظه داخلی

حافظه داخلی امروز نقش مهمی دارد. با وجود بازی ها و برنامه های سنگینی که برای اندروید نوشته شده است، تمام گوشی و تبلت ها نیاز به یک حافظه داخلی بالا دارد تا تمام برنامه ها را بدون لگ برای شما باز کند. علاوه بر این ها فیلم و آهنگ هایی که هر فرد داردف حافظه گوشی شما را درجا پر می‌کند.

سری S7 در بالاترین کانفیگی که به شما ارائه می‌شدف حافظه داخلی 128 گیگابایتی لحاظ کرده بود. اما سری جدید یا همان تبلت سامسونگ S8 دارای حافظه داخلی 2 برابری است. حافظه داخلی 256 گیگابایتی امروزه جزو بالاترین مقدار حافظه داخلی برای گوشی و تبلت است. شما با این مقدار حافظه داخلی می‌توانید با خیال راحت هر برنامه ای را نصب کنید.

رم

همانطور که میدانید، رم یکی از مهم ترین عضو های گوشی موبایل است. رم به شما کمک می‌کنه تا برنامه ها با سرعت بالاتری کار کنند. فرض مثال بازی هایی امروزه نوشته شدند که با رم بالاتر، سرعت بیشتری به شما ارائه می‌دهند. خب قطعا اگر گوشی یا تبلت شما رم بالاتری داشته باشد، سریع تر بازی برای شما اجرا می‌شود. البته که بازی یک مثال بود و خیلی از برنامه ها هم فقط با رم بالا کار می‌کنند.

گوشی S22 سامسونگ که جزو پرچمداران بازار است، از رم 12 گیگابایتی پشتیبانی می‌کند. ولی تبلت سامسونگ S8 دارای رم 16 گیگابایتی است. این رم واقعا الان در هیچ گوشی دیده نمیشه. در صورتی که رم سری قبلی تبلت S رم 6 گیگابایتی داشته است. مقدار رم نزدیک سه برابر شده است.

صفحه نمایش

تبلت سامسونگ گلکسی تب S8 استاندارد دارای صفحه نمایش 11 اینچی TFT با وضوح رزولوشن 2560 × 1600 پیکسل (یا 274 پیکسل در هر اینچ) است. در طرف مقابل، تب اس 8 پلاس صفحه نمایش 12.4 اینچی سوپر امولد دارد و وضوح آن نیز 2800 × 1752 پیکسل است. با اینکه تعداد پیکسل در هر اینچ دو دستگاه تقریبا مشابه است، استفاده تب S8 پلاس از فناوری سوپر امولد باعث شده تا صفحه نمایش این تبلت بسیار زنده‌تر و پویاتر شود. خوشبختانه هر دو دستگاه از نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کنند؛ بنابراین، درست است که S8 پلاس صفحه نمایش بهتری دارد اما هنگام کار با هر دو دستگاه از نرمی صفحه لذت بالایی خواهید برد.

صفحه نمایش S7 ضعیف تر از S8 است. صفحه نمایش این تبلت 1600 در 2560 پیکسل است و 11 اینچ است و این قابلیت ها بین هر دو مشترک است. اما از باقی لحاظ ها S8 خیلی رشد داشته است. اما S7 از تب اس 8 پلاس از همه لحاظ ضعیف تر است.

دوربین

تبلت سامسونگ S8 شامل حسگر اصلی 13 مگاپیکسلی عریض و دوربین اولتراواید 6 مگاپیکسلی استفاده می‌کنند. این تبلت یک دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی سلفی برای چت ویدئویی دارند.

دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی اولتراواید نیز شرایط مشابهی دارد و در هنگام چت ویدئویی کاملا قابل استفاده است. با این حال، زمانی که بخواهید با این دوربین عکس سلفی بگیرید متوجه خواهید شد که کیفیت آن از لنزهای استفاده شده در دیگر گوشی‌های سامسونگ پایین‌تر به نظر می‌رسد.

مزیت های نمایندگی

عکس شاخص نمایندگی رسمی سامسونگ

چرا تمام این محصولات را با هم دیگه بررسی کردیم. چون نمایندگی های سامسونگ همیشه تمام محصولات شرکت سامسونگ را موجود دارند. جدید ترین محصولات شرکت سامسونگ بعد از چند روز باید در نمایندگی موجود شوند.

شاید شما به یک فروشگاه بروید و فقط یک رنگ از یک گوشی را داشته باشند. ولی نمایندگی های سامسونگ تمام رنگ های آن را موجود دارند. برای داستان ریجستری که تازه بوجود اومده با مشکل نمیخورید و برای تمام اینکار ها با خود فروشنده نمایندگی صحبت می‌کنید تا اگر مشکلی دارید آن را حل کنید.

علاوه بر تمام این ها شما می‌توانید محصولاتی که از نمایندگی میخرید را تا 30 روز برگردانید. در وسایلی مثل گوشی ممکنه بعد از خرید شاهد آسیب هایی باشید یا یک قطعه به درستی کار نکنه. ولی اگه از نمایندگی خرید کنید قطعا می‌توانید این گوشی را تعویض کنید و ریسک نکنید.

آیا شما تا حالا از نمایندگی سامسونگ خرید کردی؟ خرید از نمایندگی یک سری آپشن ها دارد که میخوایم با هم بررسی کنیم.

اول اینکه شما از محصولی که میخری هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ قیمت مطمئن هستی. در قدم دوم میخوایم درباره مهم ترین کمکی که نمایندگی به شما میکنه صحبت کنیم.

این قسمت واقعا یک سورپرایز برای تمام خریداران شرکت ما هست. نمایندگی رسمی ساسمونگ ما(بوم سام) این قابلیت را به شما می‌دهد تا محصولات را به صورت اقساطی بخرید. خرید اقساطی قطعا سرمایه ای به اون صورت نمیخواد و خرید را برای شما راحت تر می‌کنه. در ادامه مقاله با این قابلیت بیشتر آشنا می‌شوید.

روش خرید اقساطی

شما هر مقدار از پول گوشی که قصد خرید را دارید را می‌توانید اول پرداخت کنید. البته در نمایندگی رسمی ساسمونگ ما حداقل این مقدار 30 درصد است. سپس برای شما قسط بندی هایی انجام می‌شود تا باقی پول را در ماه های آینده پرداخت کنید. با انتخاب خودتان می‌توانید این اقساط را بین 2 تا 24 ماه تقسیم کنید. اینکار بدون نیاز به ضامن برای شما انجام میشه و فقط کافیه یک دست چک برای اینکار داشته باشید. سپس به همین راحتی شما صاحب یک گوشی می‌شوید و بعد از پرداخت مبلغ اولیه گوشی را تحویل می‌گیرید.

boomsam
ارسال دیدگاه