تفاوت هندزفری بلوتوث سامسونگ Buds و Buds Plus

تفاوت هندزفری بلوتوث سامسونگ Buds و Buds Plus

در حال حاضر بیشتر افراد از هندزفری استفاده می‌کنند. اما هندفری های موجود در بازار رشد زیادی داشته. سامسونگ جزو شرکت هایی بوده که مدل های مختلف هندزفری را تولید کرده است. از محبوب ترین آن ها می‌توان به مدل های بی سیم آن اشاره کرد. تفاوت هندزفری بلوتوث سامسونگ Buds و Buds Plus را قرار است در این مقاله مورد نقد و بررسی قرار دهیم. بادز و بادز پرو نام دیگر آن است که بیشتر در ایران استفاده می‌شود.

تفاوت هندزفری بلوتوث سامسونگ گلکسی بادز و بادز پلاس

سری Samsung Galaxy Buds Plus در سال 2020 در بازار عرضه شد. در اصل میشه گفت این محصول جایگزین سری Buds بود. قاعدتا شرکت سامسونگ بی دلیل این سری را وارد بازار نکرد و رشد های خوبی نسبت به سری قبلی داشت که در ادامه مقاله به آن اشاره خواهیم کرد.

کیفیت صدا

چیزی را میخوایم توضیح بدیم که شما در خرید هندزفری اول از همه بررسی می‌کنید. قطعا شما هم دوست دارید که صدایی که می‌شنوید تمیز و باکیفیت باشد.

درون سری قبلی Single Dynamic Driver استفاده شده بود. اما Buds Plus از Dual Dynamic Driver استفاده کرده است که کیفیت صدا را بالاتر می‌برد. چیزی که به این هندزفری اضافه کرده، یک ووفر و یک توییتر است. حالا اینکه این موارد چه کاربردی دارد، میشه گفت صدا واضح و تمیز تر شنیده می‌شود.

در سری جدید از هندزفری از یک میکروفون و اسپیکر جدیدی استفاده شد. قطعا از سری بادز خیلی بهتر است. در هنگام معرفی این محصول سامسونگ معتقد بود کیفیت صدای آن مانند یک استودیوی حقیقی است. این حرف سامسونگ بعد از استفاده کاربران تبدیل به واقعیت شد و مخاطبان سامسونگ از سری جدید استقبال خوبی داشتند.

تا اینجا متوجه شدیم که فقط از لحاظ کیفیت صدا، بادز پلاس امتیاز بهتری گرفته است. اما این دلیلی نیست تا بادز را ازش ایراد بگیریم و بگیم صدای خوبی ندارد. شما برای اینکار فقط کافیه بادز را نسبت به باقی برند ها مقایسه کنید تا متوجه خوب بودن کیفیت آن هم بشوید.

تفاوت دو برابری در نگهداری شارژ

گلکسی بادز و بادز پلاس

همه ما دوست داریم هندزفری بلوتوثی که داریم زیاد شارژ نگهدارد. زود شارژ تمام کردن هندزفری چیزی جز اعصاب خردی برای ما ندارد. اولین نکته جالب توجه در هر دو مورد بدنه آن است. این بدنه ها قابلیت این را دارند تا درون خودشان شارژ نگهداری کنند و موقعی که شما نیاز دارید ایرباد های خود را درون محافظ قرار دهید تا یکبار دیگر از این هندزفری ها با شارژ کامل استفاده کنید. این قابلیت بدون اتصال بدنه به شارژر است.

بادز و بادز پرو هر دو خوب شارژ نگهداری می‌کنند. شما در سری بادز می‌توانید تا 6 ساعت از هندزفری استفاده کنید. این 6 ساعت که ما اشاره کردیم در صورتی است که کل تایم از آن استفاده کنید. به طور مثال 6 ساعت موزیک گوش دهید. اگر فقط روشن درون گوش شما باشد تا دو سه برابر بیشتر شارژ حفظ می‌کند.

ولی در سری جدید یا همان بادز پرو شما می‌توانید 12 ساعت متوالی از هندزفری خود استفاده کنید. 12 ساعت همان نصف روز هست. اصطلاح بهتری که می‌تونیم استفاده کنیم اینه که هیچوقت شارژ این سری تمام نمی‌شود. خیلی افراد کمی هستند که بیشتر از 12 ساعت از هندزفری به صورت متداوم استفاده کنند.

تفاوت قیمت 20 دلاری

از لحاظ قیمتی قطعا سری قدیمی‌تر یعنی همان هندزفری بلوتوث سامسونگ Buds قیمت پایین تری نسبت به سری جدید خود دارد. تفاوت قیمت این دو محصول 20 دلار است. قیمت هندزفری بلوتوث سامسونگ بادز، 129 دلار و قیمت هندزفری بلوتوث سامسونگ بادز پرو، 149 دلار است.

متاسفانه به دلیل تورم هایی که در کشور ما وجود دارد، تفاوت این 20 دلار زیاد است. به همین دلیل فقط میشه گفت که کیفیت بادز پلاس بالاتر است. انتخاب خرید قطعا با شما هست ولی خرید بادز پلاس به صرفه تر است. به صورت ساده تر بگم تفاوت کیفیت این دو محصول بیشتر از تفاومت قیمتی آن است. ولی همانطور که در بخش بالا گفتیم همه این بررسی دلیل بر بی کیفیت بودن سری گلکسی بادز نیست.

ویژگی های مشابه

این دو محصول دارای ویژگی های بسیار مشابهی هستند. تفاوت های اصلی آن را در بخش بالا گفتیم. تفاوت هندزفری بلوتوث سامسونگ Buds و Buds Plus در بخش بدنه و سایز خیلی کم است و شاید شما بتوانید به ندرت تفاوت در این دو محصول پیدا کنید.

هر دوی آن ها دارای سری سیلیکونی هستند. ابعاد این دو سری نیز شباهت های زیادی دارند و برای اینکه این دو محصول را درون گوش خود قرار دهید به اون صورت تفاوتی ندارد. وزن که یکی از عامل های مهم است هم تقریبا وزن های مشابهی دارند. حتی بدنه بیرونی آن ها هم تفاوتی ندارد و سایزشون یکی است.

سبک طراحی، مقاومت در برابر آب، سازگاری با سیستم عامل های مختلف عوامل دیگری هستند که تشابه این دو محصول محسوب می‌شوند.

یک تفاوت کوچک دیگر میان این دو محصول هست. سری جدید بادز را می‌توان هر هندزفری را به صورت تکی به گوشی اتصال بدید و استفاده کنید اما متاسفانه این قابلیت در سری بادز نبود. خیلی از افراد دوست دارند تا با یک گوش آهنگ گوش بدهند.

پیشنهاد ما

بادز 2

درون سایت ما می‌توانید انواع محصولات سامسونگ را با بهترین قیمت و کیفیت پیدا کنید. سری 2 این بادز ها در حال حاضر وارد بازار شده است. قیمت این محصول در حال حاضر تفاوتی با سری قبلی خود ندارد. شما می‌توانید وارد سایت شوید و مشاهده کنید. برای دیدن محصول سامسونگ گلکسی بادز 2، روی این کلمه کلیک کنید.

دلیل این پیشنهاد ما قیمت یکسان ولی کیفیت بالاتر است. همانطور که به شما تفاوت هندزفری بلوتوث سامسونگ Buds و Buds Plus را گفتیم، شما می‌توانید وارد این محصول شوید تا قابلیت های آن را مشاهده کنید و متوجه قدرت آن شوید. اگر اینجا کلیک کنید می‌تونید بررسی کامل بادز 2 را مطالعه بفرمایید.

چرا از ما خرید کنید؟

شما وارد سایتی شده‌اید که نمایندگی سامسونگ است. سایت ما قیمت مناسب تری نسبت به باقی سایت ها دارد. علاوه بر آن شما از خرید محصول مطمئن هستید و می‌توانید در صورت ناراضی بودن از محصول آن را برگردانید. بیشتر محصولات سایت ما وارد شده از کشور ویتنام و جنس اصلی است.

 

boomsam
ارسال دیدگاه