شارژر های سامسونگ نسبت به باقی شرکت ها ضعیف تره!!

شارژر سامسونگ

پیشرفت عجیب تکنولوژی در سال های گذشته، باعث شد تا تمام شرکت های بزرگ به فکر قدرت بیشتر باشند. قطعا شرکت سامسونگ یکی از شرکت هایی هست که در این زمان به خوبی عمل کرده و توانسته جزو بهترین شرکت های جهان قرار بگیرد. شاید باورتان نشه ولی شرکت شیائومی در حال حاضر در حال ساخت شارژر های 210 وات می‌باشد. این شارژر ها این قابلیت را دارند که در تایم 10 دقیقه گوشی شما را به صورت کامل شارژ کنند. از همین رو شایعاتی بوجود آمد که چرا سامسونگ، چنین شارژری را طراحی نمی‌کند. شارژر های سامسونگ در حال حاضر برای گوشی های پرچمدار 25 وات است و حدود یک ساعت زمان می‌برد تا گوشی را به صورت کامل شارژ کند.

در این مقاله قصد داریم درباره شارژر های سامسونگ بیشتر صحبت کنیم و آن را مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

آیا سامسونگ چنین قدرتی نداره؟

شاید این سوال برای همه پیش میاد. یعنی واقعا سامسونگ نمیتونه رقیب چینی خود را شکست بده؟ در جواب این سوال باید بگیم سامسونگ قطعا میتونه با این شرکت رقابت کنه. ولی اینکه چرا اینکارو نمیکنه، چون سامسونگ دلیلی نمیبینه برای گوشی های خود شارژر با توان های بالا تولید کنه.

بهتره بگیم در این راستا سامسونگ شارژر های توان پایین تولید کرده تا باتری های گوشی هایی که تولید میکنه به همین راحتی آسیب نبینه. البته شارژر های شیائومی کیفیت بالایی داره. ولی باید این رو لحاظ کنیم که گوشی های پرچمدار شیائومی با شارژر های دیگه خوب شارژ نمیشن و ممکنه باتری هاشون آسیب هم ببینه.

ولی شارژر های سامسونگ نهایتا 25 وات هستند. همانطور که میدانید خیلی از شرکت ها این توان شارژر را تولید می‌کنند. شما می‌توانید از شارژر های دیگه هم استفاده کنید بدون اینکه گوشی شما آسیب ببیند. حالا در این قسمت از مقاله قرار است درباره فست شارژ های سامسونگ بیشتر بدانیم.

فست شارژ های سامسونگ

سامسونگ در سال های اخیر تصمیم گرفت تا فست شارژ را تولید و در بازار عرضه کند. این شارژر های سامسونگ 25 وات است. از لحاظ شارژدهی این توان را دارد که گوشی های پرچمدار را در تایم 1 ساعته کامل شارژ کند. البته که به تازگی شرکت سامسونگ از شارژر 45 وات خود هم رونمایی کرده است. ولی همچنان روی گوشی های خود اصرار به شارژر های 25 واتی داره.

این شارژ ها یه سری ویژگی ها دارند. به طور مثال وزن پایینی که این شارژر ها دارد باعث شده تا قابلیت حمل و نقل آن ها ساده تر بشه. همه ما دوست داریم گوشی هایمان را با شارژر های خودمان به شارژر بزنیم. اما مثلا شارژر های شیائومی وزن بالایی دارند و برای حمل و نقل برای ما مشکل می‌شوند. تمام شارژر های سامسونگ در سایت ما با بالاترین کیفیت موجود است. روی هر یک از شارژر های زیر کلیک کنید می‌توانید آن محصول را مشاهده بفرمایید.

شارژر فست شارژ 45 وات دو پین

شارژر فست شارژ 45 وات 3 پین

فست شارژ 25 وات دو پین

شارژر فست شارژ 25 وات 3 پین

مزیت کابل های سامسونگ

کابل های سامسونگ رشد بسیار خوبی داشتند. بعد از اینکه تایپ سی جایگزین میکرو یواس‌بی شد، سرعت انتقال فایل و شارژ گرفتن گوشی ها چند برابر شد. حالا سامسونگ در همین تایم توانست کابل های خود را دو سر تایپ سی هم تولید کند. چون سوکت تایپ سی سرعت انتقال بالاتری نسبت به یو اس بی دارد، باعث شد تا کلا سرعت انتقال در این کابل ها بالاتر برود.

حالا چه گوشی هایی این قابلیت را دارند که از شارژر 25 وات سامسونگ شارژ بگیرند و آسیب نبینند؟

  • Galaxy S7 edge
  • Galaxy S7
  • Galaxy S6
  • Galaxy S6 edge
  • Galaxy Note 5
  • Galaxy S6 edge Plus
  • Galaxy A5 2016
  • Galaxy A7 2016
  • Galaxy A3 2016
  • Galaxy C5
  • Galaxy C7
  • Galaxy A9
  • Galaxy Note 4
  • Galaxy Note Edge
  • Galaxy A9 2016
  • Galaxy A8 2016
  • Galaxy A9 Pro

این گوشی ها جزو گوشی های پایین رده سامسونگ هستند. اگر گوشی شما از این گوشی ها جدید تر هست هم هیچ آسیبی نمی‌بیند. این نشان می‌دهد شرکت سامسونگ با این شارژری که تولید کرده است، به فکر تمام گوشی های خود بوده است.

همانطور که در قسمت بالا اشاره شد، شارژر های سامسونگ، 45 وات هم دارد. این شارژر ها را شما می‌توانید برای گوشی های پرچمدار سامسونگ استفاده کنید. برای باقی گوشی ها بهتره از شارژر های 25 وات استفاده کنید.
کلگی شارژر سامسونگ

سامسونگ چه خدماتی به ما میده؟

سامسونگ تمام گوشی های پرچمدار خود را تا 5 سال ساپورت می‌کند. این مقدار در شرکت هایی مثل شیائومی و باقی شرکت های چینی نهایتا سه سال است. پس طبیعی است گوشی که شما از سامسونگ میخرید گرون تر باشه. شما با خرید گوشی های پرچمدار سامسونگ می‌توانید تا 5 سال از همه آپشن های بروز دنیا مطلع و روی گوشی خود داشته باشید.

سامسونگ بعد این که دید باقی شرکت ها چنین کار هایی می‌کنند، روی باقی موارد گوشی خود وقت گذاشتند. تراشه اسنپ دراگون سامسونگ در هیچ یک از شرکت های رقیب دیده نمیشه. این شرکت با این تراشه توانست خیلی از مشتری ها را به سمت خودش بکشه.

از اون طرف سامسونگ در حال حاضر داره تلاش میکنه که آپدیت One UI 5 را وارد بازار بکنه. در کشور های خارجی این اتفاق افتاده و گوشی های S22 برای آزمایش این آپدیت سه گیگی را نصب کردند. این آپدیت فقط برای اندروید 13 سامسونگ است که تغییراتی نسبت به قبل پیدا کرده است.

ساموسنگ بیشتر تلاش خود را کرده تا در بخش های داخلی کار کند. همین باعث شده تا مشتری های خیلی زیادی داشته باشه و مشتری های جدید را هم جذب بکنه.

بوم سام

شما تمام محصولات شرکت سامسونگ را می‌توانید در سایت ما پیدا کنید. ما(بوم سام) نمایندگی رسمی شرکت سامسونگ هستیم. شما می‌توانید تمام محصولات سامسونگ را به صورت اصلی و با پایین ترین قیمت در سایت ما پیدا کنید. شعبه ما در کرج است و می‌توانید به صورت حضوری از ما خرید کنید.

علاوه بر آن ما برای شما یک سورپرایز هم در نظر گرفتیم. تمام محصولات سامسونگ را می‌توانید از سایت ما به صورت اقساطی بخرید. برای اینکار اصلا نیازی به ضامن هم ندارید.

محصولات جدید شرکت سامسونگ نیز در عرض چند روز در سایت ما موجود می‌شود تا شما آن را با پایین ترین قیمت بخرید.

boomsam
ارسال دیدگاه