نمایندگی رسمی سامسونگ چه مزایایی دارد؟؟؟

نمایندگی رسمی سامسونگ

با پیشرفت تکنولوژی خیلی از محصولات رشد پیشرفته‌ای داشتند. علاوه بر پیشرفت تلفن های همراه، وسایلی مانند ساعت های هوشمند و هدفون های بلوتوثی نیز وارد بازار شدند. همین امر باعث شد تا شرکت سامسونگ نیز تصمیم به تولید چنین محصولاتی بزند. در حال حاضر شرکت سامسونگ یکی از معتبر ترین شرکت ها از این لحاظ است. رقیب اصلی شرکت سامسونگ را می‌توان، اپل دانست. نمایندگی رسمی سامسونگ تمام محصولات این شرکت را موجود می‌کند تا با بهترین قیمت و کیفیت به فروش برساند.

نمایندگی رسمی سامسونگ چه مزایایی دارد؟؟؟

خب قطعا تمام محصولات شرکت سامسونگ هم در نمایندگی رسمی ساسمونگ و هم در فروشگاه ها به فروش می‌رسد. اما اینکه از کدام فروشگاه خرید کنیم بهتره، قراره در این مقاله بررسی کنیم.

خب در جواب این سوال همه میگن نمایندگی ها بهتر از فروشنده ها هستند. دلیل این حرف قیمت بهتر و کیفیت بالاتر است. شاید این حرف از نظر خیلیا درست نباشه، اما حقیقت را نمیشه پنهان کرد. وقتی شرکت ها به یک جایی نمایندگی می‌دهند انتظار بهترین کیفیت را از آن ها دارند. قطعا شرکت سامسونگ هم به همین شکل است.

ولی در این لحظه میخوایم تک تک محصولات سامسونگ را با هم بررسی کنیم.

تلفن همراه

گوشی های میانرده و پرچمدار سامسونگ

تلفن همراه هایی که سامسونگ میزنه، شاید واقعا میشه گفت رو دست نداره. مخصوصا اگه بخوایم درباره سری S سامسونگ صحبت کنیم، هر چی بگیم کم گفتیم. سامسونگ از اول یه تفاوت خیلی اساسی با باقی شرکت ها داشت. سامسونگ همیشه کیفیت بالاتری نسبت به رقیب های خود داشت ولی در عین حال محصولی که شما میخریدید قطعا کیفیت بالایی داشت.

در حال حاضر میشه گفت سامسونگ یکی از تنها شرکت هایی هست که گوشی های خودش را تا 5 سال ساپورت میکنه. یعنی شما یک گوشی از سری S سامسونگ را بخرید قطعا این گوشی تا 5 سال مانند گوشی های جدید که وارد بازار میشه، پشتیبانی داره. همین امر باعث میشه تا گوشی شما تا سالیان سال نیاز به تعویض نداشته باشد. One UI 5 یکی از جدیدترین آپدیت های گوشی سامسونگ هست. این آپدیت برای اندروید 13 اومده. ولی این آپدیت روی گوشی های A73 و S22 در حال حاضر قابل اجرا است. این یعنی شما با گوشی های سامسونگ میتونید همیشه آپدیت باشید.

ساعت هوشمند

ساعت هوشمند شاید یه واچ 5 پرو کل بازار را دگرگون کرده باشه. این ساعت در اواسط سال 2022 وارد بازار شد. واقعا میشه گفت این ساعت هوشمند کم از تلفن های همراه نداره. شما می‌تونید با خرید این ساعت و ست کردن آن با گوشی خودتان تا اوج تکنولوژی پیش برید.

این ساعت دارای قابلیت هایی هست که واقعا همه را حیرت زده کرده است. فرض مثال یکی از قابلیت های این ساعت هنگام خواب بودن ما هست. این ساعت از سنسور های دقیقی استفاده کرده تا بدن شما را آنالیز بکنه. شما با استفاده از این ساعت در هنگام خواب می‌توانید تمام موارد بدن خود را بررسی کنید تا اگر مشکلی دارید آن را حل کنید. وقتی شما خوابتان میبره این ساعت باز هم آنالیز را ادامه می‌دهد تا اگر مشکلی داشتید درجا به شما اطلاع بدهد.

هدفون بلوتوثی

هدفون گلکسی بادز 2 پرو جدید ترین هدفون موجود در شرکت سامسونگ است. این هدفون هم مانند ساعت هوشمند واچ 5 پرو در سال 2022 به بازار عرضه شده است. این هدفون با تنوع رنگی بالا وارد بازار شد. همین باعث شد تا محبوبیت زیادی پیدا بکنه. البته که کیفیت این هدفون در میان هدفون های بلوتوثی بی نظیر است. ما کلا هدفون های بلوتوثی را با هدفون های سیم دار مقایسه نمی‌کنیم. چراکه هدفون های سیم دار کیفیت صدای بالاتری دارند؛ ولی این هدفون بلوتوثی به قدری قوی کار کرده که با هدفون های سیم دار خیلی باکیفیت هم مقایسه می‌شود.

نمایندگی رسمی سامسونگ یا همان شرکت سامسونگ همیشه این را لحاظ قرار داده تا محصولاتی که به مردم می‌دهد باید از کیفیت بالایی برخوردار باشه. در هدفون ها هم این مسئله صدق میکنه و هدفون های سامسونگ شاید در ضاهر اول قیمت بالایی دارند، ولی بعد از اینکه استفاده می‌کنید متوجه می‌شوید که این قیمت برای این محصول ارزش داره.

مزیت های نمایندگی

عکس شاخص نمایندگی رسمی سامسونگ

چرا تمام این محصولات را با هم دیگه بررسی کردیم. چون نمایندگی های سامسونگ همیشه تمام محصولات شرکت سامسونگ را موجود دارند. جدید ترین محصولات شرکت سامسونگ بعد از چند روز باید در نمایندگی موجود شوند.

شاید شما به یک فروشگاه بروید و فقط یک رنگ از یک گوشی را داشته باشند. ولی نمایندگی های سامسونگ تمام رنگ های آن را موجود دارند. برای داستان ریجستری که تازه بوجود اومده با مشکل نمیخورید و برای تمام اینکار ها با خود فروشنده نمایندگی صحبت می‌کنید تا اگر مشکلی دارید آن را حل کنید.

علاوه بر تمام این ها شما می‌توانید محصولاتی که از نمایندگی میخرید را تا 30 روز برگردانید. در وسایلی مثل گوشی ممکنه بعد از خرید شاهد آسیب هایی باشید یا یک قطعه به درستی کار نکنه. ولی اگه از نمایندگی خرید کنید قطعا می‌توانید این گوشی را تعویض کنید و ریسک نکنید.

آیا شما تا حالا از نمایندگی سامسونگ خرید کردی؟ خرید از نمایندگی یک سری آپشن ها دارد که میخوایم با هم بررسی کنیم.

اول اینکه شما از محصولی که میخری هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ قیمت مطمئن هستی. در قدم دوم میخوایم درباره مهم ترین کمکی که نمایندگی به شما میکنه صحبت کنیم.

این قسمت واقعا یک سورپرایز برای تمام خریداران شرکت ما هست. نمایندگی رسمی ساسمونگ ما(بوم سام) این قابلیت را به شما می‌دهد تا محصولات را به صورت اقساطی بخرید. خرید اقساطی قطعا سرمایه ای به اون صورت نمیخواد و خرید را برای شما راحت تر می‌کنه. در ادامه مقاله با این قابلیت بیشتر آشنا می‌شوید.

روش خرید اقساطی

شما هر مقدار از پول گوشی که قصد خرید را دارید را می‌توانید اول پرداخت کنید. البته در نمایندگی رسمی ساسمونگ ما حداقل این مقدار 30 درصد است. سپس برای شما قسط بندی هایی انجام می‌شود تا باقی پول را در ماه های آینده پرداخت کنید. با انتخاب خودتان می‌توانید این اقساط را بین 2 تا 24 ماه تقسیم کنید. اینکار بدون نیاز به ضامن برای شما انجام میشه و فقط کافیه یک دست چک برای اینکار داشته باشید. سپس به همین راحتی شما صاحب یک گوشی می‌شوید و بعد از پرداخت مبلغ اولیه گوشی را تحویل می‌گیرید.

boomsam
ارسال دیدگاه