کاربرد کارت حافظه و مزایای آن

کارت حافظه

در همین یکسال اخیر شرکت ها بیشتر تلاش کردند تا گوشی هایی با کانفیگ بالا وارد بازار کنند. اکثر شرکت های بزرگ اینکار را انجام دادن. یکی از این شرکت ها که همیشه بهترین محصولات را در بازار داشته، سامسونگ است. سامسونگ در 10 سال گذشته به قدری قوی کار کرده که گوشی های پرچمدار آن همچنان یکه تازی می‌کنند. البته که خیلی از افراد همچنان گوشی های قدیمی سامسونگ را دارند و با علاقه ای که به این گوشی دارند حاضر به تعویض آن نیستند. سامسونگ برای این تصمیم احترام قائل بود و کارت حافظه ای تولید کرد تا برای گوشی های قدیمی استفاده کنید. به هر حال گوشی های قدیمی تر حافظه کمتری دارند و با اضافه کردن حافظه داخلی آن جانی تازه می‌گیرند. در این مقاله قرار است درباره کاربرد کارت حافظه بیشتر صحبت کنیم.

کارت حافظه چیست؟

تا حالا برای شما پیش اومده که بخواید یک برنامه نصب کنید و گوشی شما اخطار بده و بگه شما حافظه داخلی کافی برای نصب این برنامه را ندارید؟ این اتفاق برای تمام افرادی که گوشیشون حافظه داخلی کمی داره اتفاق افتاده و همیشه داشتن با این مشکل سر و پنجه نرم می‌کردن.

کارت حافظه دقیقا همون چیزیه که این مشکل را برای همیشه حل ‌می‌کنه. شما می‌توانید با خرید کارت حافظه برای گوشیتون این مشکل را حل کنید. در اصل کارت حافظه به حافظه داخلی شما اضافه میکنه. البته این نکته را نباید فراموش کنیم که کارت حافظه معمولا یک مقدار ضعیف تر از حافظه داخلی گوشی شما کار میکنه. ولی این مقدار تفاوت اصلا به چشم نمیاد و این محصول ثابت کرده که خرید آن به صرفه است. امیدوارم تا اینجای محتوا کاربرد کارت حافظه را متوجه شده باشید.

کارت حافظه های موجود در بازار برای گوشی امکان پذیر نیستند. اگر شما یک کارت حافظه بخرید و اون برای گوشی شما کار نکنه مشکلی بزرگ بوجود میاد. حالا میخوایم یکبار این مشکل را برای همیشه حل کنیم. کارت های حافظه به طور کلی به دسته تقسیم می‌شوند که عبارتند از:

کارت حافظه MicroSD

این مدل کارت حافظه نهایتا تا 2 گیگابایت جا داره. این مدل بیشتر در زمان قدیم استفاده میشده چون الان بیشتر گوشی ها حداقل 32 گیگابایت حافظه را دارند و 2 گیگابایت به آن اضافه بشه تاثیر آنچنانی نمیزاره. ولی این مدل کارت حافظه برای تمام گوشی ها قابل استفاده است و نیازی به چک کردن آن نیست.

کارت حافظه MicroSDHC

این مدل کارت حافظه بیشتر از سری قبلی استفاده میشه. تمام کارت حافظه هایی که بین 2 تا 64 گیگابایت هستند را Micro SDHC میگن. برای استفاده از این مدل کارت حافظه باید مراقب باشید و بررسی بکنید که گوشی شما کارت حافظه Micro SDHC یا MicroSDXC را پشتیبانی میکنه یا نه. اگه یکی از این گزینه ها یا هر دو را پشتیبانی می‌‍‌کرد شما می‌توانید این کارت حافظه را برای گوشی خودتان بخرید.

کارت حافظه MicroSDXC

کاربرد کارت حافظه

این مدل کارت حافظه بین 64 گیگابایت تا 2 ترابایت حافظه داره. عدد 2 ترابایت برای گوشی خیلی زیاده و برای کمتر کسی نیاز میشه. البته که این عدد ممکنه در گذر زمان بیشتر نیز بشود. برای استفاده و کاربرد این کارت حافظه گوشی شما باید MicroSDXC را ساپورت بکنه. در این صورت شما می‌توانید از این مدل کارت حافظه هم برای خودتان بخرید و استفاده کنید.

کارت حافظه های موجود در سایت ما:

کارت حافظه 16 گیگابایت microSDHC Evo Plus

رم 32 گیگابایت microSDHC Evo Plus

کارت حافظه 64 گیگابایت microSDHC Evo Plus

کارت حافظه 128 گیگابایت microSDXC Evo Plus

رم 256 گیگابایت microSDXC Evo Plus

کارت حافظه 512 گیگابایت microSDXC Evo Plus

کدوم کارت حافظه برای من بهتره؟

کارت حافظه

این سوالیه که برای خیلی از افراد پیش میاد. اینکه چه حافظه ای باید بخرم تا کارم راه بیوفته. به صورت کلی این یک مسئله شخصی هست و بسته به نیاز شما باید گفته بشه. اما در حال حاضر گوشی های 128 و 256 حافظه به نسبت خوبی دارن. شما می‌تونید با خرید این حافظه ها که حافظه گوشی خودتون هم بهش اضافه میشه خیالی آسوده از حافظه گوشی خودتان داشته باشید.

باز هم این را تکرار می‌کنم، شما ممکنه گیمر باشید یا عاشق فیلم باشید. شما دوست دارید همزمان کلی فیلم و بازی روی گوشیتون داشته باشید. همه این ها بستگی به شما داره و در بعضی مواقع 512 گیگابایت یا 1 ترابایت باید بخرید تا بتونید به راحتی ازش استفاده کنید. اگه هدفتون با خرید این محصول آسودگی هست باید همه چیز را لحاظ کنید تا بتوانید محصولی خوب داشته باشید.

چه مارکی بهتره؟

اولین چیزی که خیلی مهمه، مارک کارت حافظه هست. اگه شما یک کارت حافظه انتخاب کنید که برند خاصی نداره یا برند آن قدرتمند نیست، احتمال اینکه کیفیت آن پایین باشه هست. ولی اگه یه کارت حافظه مارک خوب بخرید اون کارت حافظه برای شما تا مدت ها کار میکنه.

در حال حاضر یکی از قوی ترین مدل های کارت حافظه برای شرکت سامسونگ می‌باشد. این شرکت توانسته با این کارت حافظه هایی که تولید میکنه گوشی های قدیمی خود را نیز دوباره زنده کنه.

پیشنهاد اول ما برای خرید کارت حافظه، کارت حافظه های سامسونگ است. مخصوصا اگه برند گوشی شما سامسونگ باشه شما می‌تونید بالاترین پرفورمنس را از گوشی دریافت کنید. این ترکیب بیشترین سرعت را برای شما قابل اجرا میکنه.

از کجا بخریم؟

شما که الان دارید این مقاله را می‌خوانید، وارد سایت یکی از نمایندگی های شرکت سامسونگ شده‌اید. ما(بوم سام) یکی از نمایندگی های شرکت سامسونگ هستیم که تمام محصولات این شرکت را موجود داریم. البته در سایت ما کارت حافظه سری MicroSD دیگه موجود نیست. دلیل آن هم استقبال پایین مشتری ها بوده است.

تمام محصولات شرکت سامسونگ که در سایت ما موجوده، ساخت کشور ویتنام است. شما می‌توانید تمام محصولات شرکت سامسونگ را با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت در سایت ما سفارش دهید. یکی از ویژگی های خرید از نمایندگی های سامسونگ اطمینان خرید است. برای مشاهده تمام کارت حافظه های موجود در سایت ما روی لینک زیر کلیک کنید.

برای مشاهده کارت حافظه های موجود در سایت ما روی اینجا کلیک کنید

boomsam
ارسال دیدگاه