گلکسی تب S8 با قدرتی خاص ارائه میشود

در این مقاله سعی داریم به بررسی گلکسی تب جدید سامسونگ با نام تجاری گلکسی تب S8 بپردازیم که صحبت ها درباره آن بسیار زیاد بوده است. سامسونگ همواره در ساخت تبلت های متنوع پیشتاز بوده است.

این شرکت در سال های گذشته برای اولین بار تبلتی با قابلیت استفاده از قلم را ارائه کرد و بازار تبلت جهان را تسخیر کرد. با توجه به سابقه درخشان سامسونگ در طراحی و توسعه سیستم های اندرویدی قطعا بسیاری از طرفداران این شرکت منتظر رونمایی از این محصول جذاب و پر قدرت هستند.

خب در این مقاله به بررسی کامل این دستگاه میپردازیم تا مشتریان این دستگاه قبل از رونمایی دستگاه به شکل کامل با این دستگاه آشنا شوند.

گلکسی تب S8

نام کامل این دستگاه گلکسی تب S8 فن ادیشن است که قیمتی ارزان تر از گلکسی تب S8  ارائه میشود و البته با کلی ویژگی خاص و جذاب. شماره مدل این دستگاه  SM-X506B است.

این دستگاه نیز مانند نسل قبلی خود از صفحه نمایش LCD استفاده میکند که این صفحه نمایش به نسبت مدل قبلی بزرگتر است و این درحالی اتفاق افتاده است که مدل قبلی دارای صفحه نمایشی به بزرگی 14 اینچ بوده است.

به نظر میرسد سامسونگ برای این مدل پردازنده مدیاتک 900T را در نظر گرفته است. تراشه ای که 6 نانومتری است و از 2 هسته از نوع Cortex-A78 با فرکانس 2.4 گیگاهرتزی بهره میبرد. البته که در کنار این هسته های مرکزی از 6 هسته 2.0 گیگا هرتزی نیز استفاده میکند که به شدت قدرت دستگاه را به رخ میکشد.

همچنین سامسونگ تصمیم گرفته در این دستگاه از پردازنده گرافیکی جداگانه استفاده کند که برای این کار پردازنده گرافیکی Mali-G68 MC4 در نظر گرفته است. این پردازنده از نظر قدرت با پردازنده اصلی این دستگاه برابری میکند و همین امر باعث قدرت بی نظیر این دستگاه گشته است.

این اطلاعات و دیتایی که تا این لحظه در اختیار شما گذاشته شد پیش تر درباره دستگاه گلکسی تب S8 فن ادیشن منتشره شده بود و این اطلاعات کاملا مطابقت دارد.

همچنین در منابعی ذکر شده است که سامسونگ قصد دارد در کنار این محصول ، محصولی با همین نام تجاری و با پشتیبانی از وای فای (فقط وای فای و فاقد سیم کارت) ارائه کرده تا سلیقه کاربران را به خوبی در نظر بگیرد. شماره مدل این محصول  SM-X500 است.

در این محصول به صورت پیش فرض از اندروید 13 استفاده میشود و تا مدت زمان زیادی از طریق شرکت سامسونگ ساپورت میشود. رابط کاربری این دستگاه نیز به صورت پیش فرض One UI 5.0 است که آخرین رابط کاربری ارائه شده توسط سامسونگ است.

خب اما مساله بسیار مهم در گلکسی تب S8 فن ادیشن مقدار رم این دستگاه است. بنا بر این است که این دستگاه با 4 گیگابایت رم ارئه گردد که به نظر بسیاری از منتقدان این میزان رم برای این دستگاه جذاب کم است. البته انتظار میرود که سامسونگ این دستگاه را با میزان رم های بیشتری نیز برای کاربران خاص خود ارائه دهد.

در رابطه با قیمت این محصول نیز گمانه زنی های بسیاری وجود دارد. البته با ذکر کنیم که سامسونگ معمولا محصولات فن ادیشن خود را با قیمتی مناسب راهی بازار میکند ، برای مثال گلکسی تب S7 فن ادیشن مدل وای فای با قیمت 650 یورو و مدل 5G با قیمت 750 یورو ارائه شده بود. حال باید دید که این محصول که بسیاری از کاربران منتظر آن هستند با چه قیمتی ارائه میشود.

از ویژگی های بسیار جذاب این تبلت میتوان به استفاده از قابلیت S PEN اشاره کرد که قدرت بساری به این دستگاه میبخشد. بسیاری از کاربران از استفاده از قلم های سامسونگ لذت میبرند و سامسونگ در این دستگاه نیاز کاربران خود را به خوبی شناسایی کرده است.

نکته جالب در ارتباط با این دستگاه اینکه سامسونگ سری فن ادیشن را عملا متوقف کرده بود و حتی با اعلامی رسمی گفته ادعا کرده بود که حتی موبایل S22 فن ادیشن را ارائه نخواهد کرد. اما در ادامه این ماجرا خبر از ارائه یک تبلت قدرتمند از سری فن ادیشن داد.

این محصول قطعا تا قبل از پایات سال 2022 میلادی به بازار عرضه خواهد شد و باید دید مردم چه بازخورد و بازتابی از ارائه این محصول جذاب خواهند داشت.

برای مطالعه بیشتر در ارتباط با این محصول جذاب میتوانید اطلاعات این دستگاه را از وبسایت رسمی سامسونگ مطالعه فرمایید.

چرا تبلت سامسونگ را انتخاب کنیم ؟

اولین دلیل که برای مشتریان سامسونگ بسیار ارزشمند است ، این است که سامسونگ به خوبی دستگاه های خود را تا چندین سال ساپورت کرده و همچنین و خدمات پس از فروش خوبی را نیز در ایران ارائه میدهد.

از طرفی میتوان گفت ویژگی هایی که سامسونگ در اختیار مشتریان خود قرار میدهد بسیار کم پیدا هستند و در برند های دیگر به چشم نمیخورد.

از طرف دیگر سامسونگ همواره بهترین کیفیت را با قیمتی مناسب به مشتریان خود عرضه کرده است که میتواند دلیل موحهی برای خرید از این شرکت بزرگ کره ای باشد.

اصالت کالا

شرکت سامسونگ در سال های اخیر بسیار پر قدرت ظاهر شده است که تولیدی محصولی مشابه این شرکت و ارائه در بازار به عنوان محصول فیک عملا کاری غیر ممکن است. با این حال کمتر کسی این روز ها متوجه محصول سامسونگ و تفاوت های آن با مدل های مشابه نخواهد شد.

اما به صورت کلی ما به شما پیشنهاد میکنیم این محصول(گلکسی تب S8 فن ادیشن)و محصولات دیگر را حتما از نمایندگی های رسمی سامسونگ خریداری کرده تا بتوانید از هر نظر محصولی مطمئن را تهیه فرمایید.

از آنجایی که اکثر محصولات تکنولوژی بسیار حساس هستند به شما پیشنهاد میکنیم اگر قصد خرید لوازم جانبی برای دستگاه خود را دارید حتما از نمایندگی استفاده کنید ، چرا که بسیاری از این لوازم جانبی میتوانند آسیبی جدی به دستگاه شما وارد کرده و دستگاه شما را فرسوده کنند.

شما با خرید از نمایندگی  های سامسونگ هم مراقب سلامت دستگاه خود هستید و هم خودتان را از شر محصولات بی کیفیت خلاص میکنید.

boomsam
ارسال دیدگاه