سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

رویه ارسال سفارش در بوم سام نمایندگی سامسونگ

قابل توجه مشتریان عزیز: سفارشات فقط از طریق همان روش ارسالی که هنگام ثبت سفارش انتخاب شده است، ارسال می شوند. پس لطفا در انتخاب روش حمل و نقل دقت فرمایید .

پس از ثبت سفارش و پرداخت آنلاین بر روی وب سایت بوم سام ، سفارش شما در همان روز یا نهایتا پس از یک روز کاری آماده تحویل به صورت ذیل خواهد بود:

در صورت انتخاب گزینه مراجعه حضوری:

پس از آماده سازی سفارش ، برای شما پیامکی مبنی بر آماده شدن سفارش ارسال می شود یا به صورت تلفنی با شما تماس گرفته می شود و از شما دعوت می شود تا با حضور در محل نمایندگی سامسونگ سفارش خود را تحویل بگیرید.
آدرس تحویل : نمایندگی سامسونگ البرز واقع در کرج،عظیمیه، میدان طالقانی به سمت میدان مهران،جنب مخابرات ، برج پارادایس، طبقه همکف

در صورت انتخاب گزینه ” الو پیک یا اسنپ باکس فقط برای شهر تهران و شهرکرج ( پس کرایه) ” :
پس از آماده سازی سفارش در همان روز سفارش یا نهایتا بعد از یک روز کاری ، همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت و پس از هماهنگی با شما سفارش شما را تحویل الوپیک یا اسنپ باکس خواهند داد. 
هزینه ارسال با توجه به مسافت، حجم مرسوله و ارزش ریالی آن توسط الوپیک یا تیپاکس تعیین میگردد و به عهده مشتری می باشد.
هزینه ارسال به تهران از این روش نسبت به روش تیپاکس معمولا بیشتر می باشد.

در صورت انتخاب گزینه ” تیپاکس – پس کرایه ” :
پس از آماده سازی سفارش و تحویل سفارش شما به شرکت تیپاکس ، از طرف سایت برای شما پیامکی مبنی بر تحویل سفارش شما به شرکت تیپاکس ارسال و پس از ۲۴ ساعت ( یک روز کاری) کد رهگیری شما از طرف خود شرکت تیپاکس پیامک خواهد شد از آن پس می توانید با استفاده از کد رهگیری ۲۱ رقمی تیپاکس به وب سایت شرکت تیپاکس بخش رهگیری آنلاین به آدرس https://tipaxco.com/tracking مراجعه و مرسوله خود را رهگیری کنید.
برای محاسبه مبلغ تیپاکس به این آدرس مراجعه کنید و گزینه براورد قیمت رو انتخاب کنید : کلیک کنید

پس از ثبت سفارش و پرداخت آنلاین بر روی وب سایت بوم سام ، سفارش شما در همان روز سفارش یا پس از یک روز کاری تحویل شرکت ” تیپاکس – پس کرایه” خواهد شد.
پس از آماده سازی سفارش و تحویل سفارش شما به شرکت تیپاکس ، از طرف سایت برای شما پیامکی مبنی بر تحویل سفارش شما به شرکت تیپاکس ارسال و پس از ۲۴ ساعت ( یک روز کاری) کد رهگیری شما از طرف خود شرکت تیپاکس پیامک خواهد شد از آن پس می توانید با استفاده از کد رهگیری ۲۱ رقمی تیپاکس به وب سایت شرکت تیپاکس بخش رهگیری آنلاین به آدرس https://tipaxco.com/tracking مراجعه و مرسوله خود را رهگیری کنید.
برای محاسبه مبلغ تیپاکس به این آدرس مراجعه کنید و گزینه براورد قیمت رو انتخاب کنید : کلیک کنید

 

ارسال تیپاکس به شهرهای قشم، کیش، چابهار، عسلویه، سوران، قائن، سهرورد، لردگان، انبارالوم، تایباد، کلیبر و آشخانه امکانپذیر نمی باشد. برای این مناطق ارسال توسط پست پیشتاز صورت می گیرد.


و نهایتا پس ۲روز کاری از طرف سایت برای شما پیامکی مبنی بر تحویل سفارش شما به شرکت پست ارسال کد رهگیری شما در داخل پنل مشتری سایت بوم سام قرار خواهد گرفت از آن پس می توانید با استفاده از کد رهگیری ۲۴ رقمی پست به وب سایت “سامانه رهگیری مرسولات شرکت ملی پست” به آدرس https://tracking.post.ir مراجعه و مرسوله خود را رهگیری کنید.

نکات قابل توجه:
لازم به ذکر است هزینه ارسال با روش تیپاکس به صورت پس کرایه بوده و بر اساس وزن و مسافت، در زمان تحویل سفارش از گیرنده توسط تیپاکس دریافت خواهد شد. همچنین هزینه ارسال توسط الو پیک و اسنپ باکس هم بر اساس مسافت بوده و به صورت پس کرایه توسط مشتری می باشد.
روزهای تعطیل، نمایندگی سامسونگ تعطیل بوده و سفارشات ثبت شده در این روزها، طبق زمانبندی در روز کاری بعد ارسال می گردد.
ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که ارسال کالا توسط بوم سام طبق زمانبندی اعلام شده انجام می شود و زمان تحویل کالا به مشتریان، به اداره توزیع کننده کالا ( تیپاکس ) در شهرهای مختلف بستگی دارد. ولی بوم سام پیگیری های لازم را برای هرچه سریعتر رسیدن محصولات به شما مشتریان عزیز را همراه انجام خواهد داد.
لازم به ذکر است کماکان طبق قوانین وب سایت تعهد فروشگاه بوم سام برای آماده سازی مرسوله های غیر از شهر تهران 2 تا 3 روز کاری می باشد و موارد ذکر شده در بالا در شرایط معمول کاری صادق خواهد بود.

 

نحوه تحویل گرفتن سفارش:
     • نیاز است هنگام دریافت سفارش خود از مامورین ارسال، کارت شناسایی معتبر ارائه دهید. کارت شناسایی حتما می بایست متعلق به خریدار یا شخص تحویل گیرنده باشد.
• از مشتریان گرامی خواهشمند است حتما در زمان تحویل کالا در حضور نمایندگان شرکت های نامبرده (تیپاکس،الوپیک،اسنپ باکس) بسته ارسالی باز شود و پس از کنترل تعداد و مدل و انطباق با فاکتور خرید،سالم بودن مرسوله کاملا چک شود. بدیهی است موارد اعتراضی در زمان حضور نماینده حمل قابل پیگیری است و پس از تحویل کالا توسط مشتری، مسئولیت به عهده مشتری گرامی است و فروشگاه بوم سام مسئول نمی باشد.
• فروشگاه اینترنتی بوم سام هر گونه اعلام آسیب دیدگی بعد از زمان تحویل و همچنین اعلام آسیب دیدگی بدون صورتجلسه شرکت حمل و نقل کننده را نخواهد پذیرفت.
• در صورت عدم حضور خریدار در آدرس درج شده یا عدم ارائه مدارک شناسایی معتبر، کالای خریداری شده عودت داده می شود و بعد از هماهنگی مجدد و پرداخت هزینه های مربوطه کالا دوباره ارسال خواهد شد.

اطلاعیه حمل کالا:
     • همکاران ما اجازه ورود به ساختمان را ندارند و موظف هستند کالا را در ورودی اصلی ساختمان تحویل دهند.
• قابل ذکر است تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان پذیر نبوده و لازم است آدرس             تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول