نمایندگی سامسونگ در کرج

نمایندگی سامسونگ2

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، خیلی از محصولات پیشرفت کردند. هنوز سال های زیادی از زمانی که همه گوشی دکمه ای داشتند، نمیگذره. اما در حال حاضر بیشتر از ۹۵ درصد گوشی ها به صورت تاچ کار می‌کنند. این پیشرفت تکنولوژی در تمام زندگی ها تاثیر گذار بوده است. تمامی شرکت های مطرح مانند سامسونگ، اپل، شیائومی، هوآوی و… این پیشرفت را داشتند. شرکت سامسونگ یکی از موفق ترین شرکت ها در این امر بوده است. سوال اصلی که تمام ما داریم اینه که تفاوت نمایندگی سامسونگ با فروشگاه های دیگه چیه؟

در این مقاله قرار است مزیت های نمایندگی سامسونگ و تفاوت های آن نسبت به فروشگاه ها را بررسی کنیم. حتما این مقاله را تا انتها بخوانید تا اطلاعات بیشتری در این راستا کسب کنید.

نمایندگی سامسونگ

امروزه خیلی از فروشگاه ها تصمیم به گرفتن نمایندگی رسمی شرکت های مختلف گرفتند. یکی از شرکت های بزرگ سامسونگ است. قطعا خیلی از افراد علاقه دارند تا بتوانند نمایندگی این شرکت را بگیرند.

شرکت سامسونگ در زمان ثابت کرده که یکی از بزرگترین و محبوب ترین شرکت های بزرگ هست. سری محصولات جدید شرکت سامسونگ که در سال ۲۰۲۲ معرفی شد، جزو پرچمداران بود. گوشی زد فولد ۴، زد فلیپ ۴ جزو محصولات جدید و پرچمدار شرکت سامسونگ بود. در سری ساعت های هوشمند نیز واچ ۵ پرو جزو محصولات بسیار محبوب و پرچمدار محسوب می‌شود.

کیفیت

نمایندگی سامسونگ

یکی از عواملی که ما آن را خیلی دوست داریم، کیفیت محصولات است. ما دوست داریم وقتی یه موبایل میخریم بهترین کیفیت را داشته باشد. ممکنه موبایلی که شما میخرید اصلی نباشه. ولی خرید از نمایدگی سامسونگ خیال ما را راحت می‌کند. سایت ما نمایندگی سامسونگ است که به شما کمک می‌کند تا با چنین مشکلاتی روبه‌رو نشوید.

تمام محصولات سامسونگ که در سایت ما موجوده، ساخت کشور ویتنام است. این یعنی بالاترین کیفیتی از محصولات سامسونگ که در ایران است را می‌توانید از سایت ما بخرید. تفاوت نمایندگی ها با فروشگاه ها همینجا احساس می‌شود. یک نمایندگی موظفه تا محصولات خود را با بالاترین کیفیت به شما تحویل بدهد.

قیمت

قطعا یکی دیگر از عوامل مهم برای شما، قیمت محصول است. قطعا شما هم دوست دارید هر محصولی که دارید را با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت بخرید. قیمت پایین نباید دلیل بشه که از کیفیت محصول زده بشه. این دقیقا کاریه که ما(بوم سام) انجام می‌دهیم. تمام محصولات شرکت سامسونگ که در سایت ما موجوده از قیمتی پایین تر به نسبت فروشگاه ها هست.

خریدی متفاوت

آیا شما تا حالا از نمایندگی سامسونگ خرید کردی؟ خرید از نمایندگی یک سری آپشن ها دارد که میخوایم با هم بررسی کنیم.

اول اینکه شما از محصولی که میخری هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ قیمت مطمئن هستی. در قدم دوم میخوایم درباره مهم ترین کمکی که نمایندگی به شما میکنه صحبت کنیم.

نمایندگی ما این قابلیت را به شما می‌دهد تا محصولات را به صورت اقساطی بخرید. خرید اقساطی قطعا سرمایه ای به اون صورت نمیخواد و خرید را برای شما راحت تر می‌کنه.

روش خرید اقساطی

شما هر مقدار از پول گوشی که قصد خرید را دارید را می‌توانید اول پرداخت کنید. البته حداقل این مقدار ۳۰ درصد است. سپس برای شما قسط بندی هایی انجام می‌شود تا باقی پول را در ماه های آینده پرداخت کنید. با انتخاب خودتان می‌توانید این اقساط را بین ۲ تا ۲۴ ماه تقسیم کنید. اینکار بدون نیاز به ضامن برای شما انجام میشه و فقط کافیه یک دست چک برای اینکار داشته باشید. سپس به همین راحتی شما صاحب یک گوشی می‌شوید و بعد از پرداخت مبلغ اولیه گوشی را تحویل می‌گیرید.

اگر از کیفیت راضی نبودم

قطعا پیش میاد شما از یک سایتی خرید می‌کنید ولی اون محصولی که توی عکس هست را به شما تحویل نمی‌دهند. یک حالت دیگش اینه که اون محصول کلا کار نمیکنه یا در مدت خیلی کوتاهی آسیب میبینه.

اما نمایندگی سامسونگ موظف هستند این محصول را تا ۳۰ روز ضمانت کنند. شما محصولی که میخرید آسیب دیده باشد تا یکماه می‌توانید این محصول را برگردانید و پول خود را به صورت کامل پس بگیرید. این حق شماست که اگر محصول آسیب دیده بدست شما برسد آن را پس بدهید.

پرچمداران

نمایندگی رسمی سامسونگ در کرج

تمام محصولات پرچمدار که در بازار معرفی می‌شوند، در سریع ترین زمان ممکن در نمایندگی ها هم موجود می‌شود. این یک امتیاز مثبت محسوب می‌شود که تمام نمایندگی ها در عرض چند روز باید محصولات تازه وارد اون شرکت را موجود کنند. در صورتی که در فروشگاه ها به دلیل تحریم ها زمان بیشتری نیاز است تا آن محصول موجود شود.

بوم سام

نمایندگی سامسونگ در سراسر ایران وجود دارد. ولی امروزه مردم بیشتر تمایل به خرید های اینترنتی پیدا کردند. بوم سام در این امر توانسته موفق عمل کند. شمایی که دارید این مقاله را می‌خوانید، قطعا درون سایت ما هستید. کافیه یه سر به بخش فروشگاهی سایت ما بزنید تا از چیزی که گفتم مطمئن بشید.

شما وقتی وارد سایت ما می‌شوید هیچ فرقی نداره با فروشگاهی که وارد آن شدید. هر محصولی را بخواهید انتخاب می‌کنید. تمام آپشن های آن را انتخاب می‌کنید و در سریع ترین زمان ممکن این محصول بدست شما می‌رسد. البته که می‌توانید خودتان این محصول را از شعبه ما در کرج به صورت حضوری تحویل بگیرید.

بوم سام از همه لحاظ تلاش کرده تا دست مشتری را باز بگذارد تا حق انتخاب داشته باشید. هم از لحاظ رنگ بندی و هم از لحاظ پرداختی این امکان را به شما می‌دهد تا حق انتخاب داشته باشید.

 

boomsam
ارسال دیدگاه