اولین مانیتور 4K و 240 هرتزی جهان Odyssey Neo G8

سامسونگ در ساخت و تولید انواع پنل های صفحه نمایش در سطح جهانی، جزو بهترین ها محسوب می‌شود و انواع مختلفی از صفحه نمایش(مانیتور)، پنل های LED، تلویزیون، تلویزیون های صنعتی و بسیاری از این قبیل محصولات را در طول سالیان گذشته تولید کرده است. هر ساله نمایشگاه فناوری با نام CES برگزار میشود که شرکت های بزرگ این حوزه، محصولات جدید خود را به عرصه نمایش میگذارند و سامسونگ نیز از این قائده مستثنی نیستند. قبل از برگزاری این رویداد، این غول کره ای مانیتور خمیده ای (Curved) با نام Odyssey Neo G8 با سایز 32 اینچ و همچنین خمیدگی 1000R را رونمایی کرد. قرار است این مانیتور در نمایشگاه CES 2022 به نمایش درآید.
نکته قابل توجه در مورد این مانیتور این است که Odyssey Neo G8 اولین نمایشگر جهان با کیفیت 4K و نرخ نوسازی 240 هرتزی می‌باشد که زمان پاسخ گویی آن 1 میلی ثانیه است. این مانیتور شاید برای دوستداران بازی یا همان گیمینگ، یک انتخاب ایده‌آل باشد. گفتنی است که این مانیتور با فناوری شرکت Nvidia یعنی Nvidia G-Sync و شرکت AMD یعنی AMD FreeSync Premium Pro سازگار است تا تجربه فوق العاده ای در هنگام اجرای بازی به مخاطبین خود ارائه دهد.

 

این مانیتور توانایی رسیدن به حداکثر روشنایی 2000 نیت را دارا می باشد که به لطف پنل Quantum Mini-LED تصاویر با بهترین کیفیت به مخاطب ارائه می‌شود تا لذت نگاه کردن به آن را دو چندان کند.
از دیگر مشخصات آن میتوان به دو درگاه HDMI 2.1 و یک درگاه DisplayPort 1.4 نیز اشاره کرد.
قابلیتی هم در این مانیتور در دسترس است که به صورت اتوماتیک  هر زمانی که یک دستگاه روشن شود، Neo G8 به آن دستگاه متصل شده و تصویر را نشان دهد. نام این قابلیت Auto Source Switch Plus است.
هنوز زمان عرضه این مانیتور حرفه ای اعلام نشده است اما انتظار میرود در سه ماه نخست سال جدید میلادی شاهد عرضه آن باشیم. خبرهای بیشتر در مورد Odyssey Neo G8 را میتوان در CES 2022 دنبال کرد. پس باید منتظر شروع نمایشگاه باشیم.

boomsam
ارسال دیدگاه